Animated Pink Pencil

•Radiant Illuminator Review•


•Γεια σας κορίτσια! Πριν από μία βδομάδα πήγα στα Hondos Center για να αγοράσω concealer, κι αποφάσισα να πάρω το συγκεκριμένο της Radiant, μιας κι έψαχνα κάποιο σε υγρή μορφή και γενικότερα, την συγκεκριμένη εταιρία την εμπιστεύομαι με κλειστά τα μάτια!



•Είμαι 100% ευχαριστημένη! Έχει φοβερή κάλυψη και φωτίζει με έναν μοναδικό τρόπο το μάτι! Η συσκευασία είναι ικανοποιητικά μεγάλη (8ml) και το γεγονός, πως είναι σε υγρή μορφή, δίνει την ικανότητα να απλώνεται ευκολότερα και με μεγαλύτερη ομοιομορφία! Επιπλέον, η τιμή του ήταν λογική, καθώς κόστιζε 12,50Ε! (Χωρίς έκπτωση!)


•Θα το ξαναγόραζα; Εννοείται!!
Κριτική: ♥♥♥♥♥/5 καρδούλες!

Share:

4 σχόλια

  1. Θα πάω να το δοκιμάσω σίγουρα!
    Φαίνεται πολύ καλό! :D
    Γιατί όπως όλες ψάχνω κι εγώ ακόμη το τέλειο concealer!

    thewillbyds.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να πας, να πας! Ειδικά τώρα με τις εκπτώσεις, δεν έχεις να χάσεις τίποτα! ;D

      Διαγραφή
  2. το έχω κι εγώ και έχει πολύ καλή κάλυψη! είμαι ήδη μέλος σου! θα χαρώ πολύ αν θελήσεις να γίνεις κι εσύ μέλος στο δικό μου blog! www.beautywitholga.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σε tagαρα Πέννυ! :D
    http://thewillbyds.blogspot.gr/2013/02/tag-18.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή