Animated Pink Pencil

•3ΙΝΑ The Lipstick Review!

  Γεια σου! Σήμερα αποφάσισα να σου μιλήσω για ένα προϊόν μιας καινούριας εταιρίας, η οποία ονομάζεται 3INA (προφέρεται ΜΙΝΑ). Οι Pablo Rivera και Mark Eve λάνσαραν αυτήν την νέα σειρά καλλυντικών στο Λονδίνο, προωθώντας καινοτόμα και αυθεντικά beauty trends, τα οποία υποδεχτήκαμε στην Ελλάδα στις 18 Μαρτίου 2016. Τα προϊόντα που μπορείς να βρεις όταν μπεις σε ένα κατάστημα 3ΙΝΑ είναι κραγιόν, lipgloss, μολύβια χειλιών, μολύβια ματιών, mascara, σκιες, ρουζ, πινέλα, προϊόντα περιποίησης, όπως λοσιόν ντεμακιγιάζ κι άλλα.. Προς το παρόν, το μοναδικό κατάστημα που υπάρχει βρίσκεται στο The Mall Athens.



  Θα σου μιλήσω, λοιπόν, για ένα κρεμώδες κραγιόν από την σειρά The Lipstick, το οποίο υπόσχεται έντονο χρώμα, απαλότητα και λάμψη.Ποια είναι η δική μου άποψη;
  Το συγκεκριμένο κραγιόν έχει καλή απόδοση χρώματος, όπως ισχυρίζεται. Λίγα λεπτά μετά την εφαρμογή του, γίνεται ένα με τα χείλη, πετυχαίνοντας την μεγαλύτερη σταθερότητα. Μην περιμένεις να διαρκέσει όλο το βράδυ, για ενυδατικό κραγιόν η διάρκεια του είναι ικανοποιητική. Ωστόσο, θα ήταν καλό να το πάρεις μαζί σου στην έξοδο σου, έτσι ώστε να το ανανεώνεις που και που. Εκεί, όμως, που θέλω να σταθώ είναι η υφή και το αποτέλεσμα πάνω στα χείλη.
  Δεν θα σου κρύψω πως δεν είμαι φαν των ενυδατικών κραγιόν, προτιμώ τα ματ. Δεν μου αρέσει ιδιαίτερα αυτή η γυαλάδα που αφήνουν, η οποία θεωρώ ότι δεν γοητεύει τόσο τα χείλη. Αυτό, όμως, που μου άρεσε στο συγκεκριμένο προϊόν είναι πως παρά την ενυδάτωση που προσφέρει, η λάμψη είναι πολύ διακριτική και χαριτωμένη! Τα χείλη σου δεν φαίνονται, ούτε λες κι έκανες βούτες μέσα στο λάδι και ξέχασες να τα σκουπίσεις, αλλά ούτε έχουν και το μονότονο αποτέλεσμα ενός ματ κραγιόν! Και για εμένα αυτό είναι μεγάλο συν, ίσως να είναι και για εσένα αν μοιάζουν τα γούστα μας.









  Η τιμή του αγγίζει τα 4,95 Ε, μια οικονομική επιλογή, κατά την γνώμη μου!
  Κάπου εδώ θα ήθελα να σου προτείνω να μείνεις συντονισμένη, γιατί μέσα στην εβδομάδα θα γίνει διαγωνισμός με 3 προϊόντα την εταιρίας 3INA, έτσι ώστε να έχεις κι εσύ την ευκαιρία να τα δοκιμάσεις και να σχηματίσεις την δική σου γνώμη!


  • Θες να κάνεις ένα like;



  

Share:

4 σχόλια

  1. πολύ καλό review και όμορφο χρώμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχει γίνει χαμός τον τελευταίο καιρό με αυτή την εταιρία και φαίνεται πολύ καλή και οικονομική! Πολύ χρήσιμο το review για εμάς που δεν έχουμε δοκιμάσει ακόμη! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχω δοκιμάσει ακόμα πολλά προϊόντα, αλλά όσα έχω δοκιμάσει είναι πολύ καλά! Θα έρθουν φυσικά κι άλλα review με περισσότερα προϊόντα! Ευχαριστώ! Φιλιά!

      Διαγραφή