Animated Pink Pencil

•Radiant Matte Lasting Lip Color• Review!

 
  Γεια σου! Αποφασισμένη να ξαναρχίσω το blogging, και μόλις 2 ήμερες μετά το τελευταίο μου άρθρο , σκέφτηκα ότι θα έπρεπε να αφιερώσω λίγο χρόνο, και να σου μιλήσω για ένα προϊόν της Radiant. Το Matt Lasting Lip Colour είναι ένα κραγιόν υγρής μορφής, που ωστόσο σου εγγυάται ματ αποτέλεσμα. Ας δούμε, πρώτα, τι ισχυρίζεται πως σου προσφέρει, κι ας αφήσουμε την ταπεινή μου άποψη για το τέλος!






  • Ματ αποτέλεσμα
  • Μεγάλη διάρκεια χρώματος με έντονη απόδοση
  • Προστασία από τον ήλιο με SPF 15
  • Ομοιόμορφο άπλωμα ακριβείας χάρη στο ειδικό σφουγγαράκι 
  • Επιπλέον, ισχυρίζεται πως είναι εμπλουτισμένο με έλαιο φυτικής προέλευσης από το φλοιό ρυζιού, πλούσιο σε λιπαρά οξέα, περιέχει Βιταμίνη Ε και φυτοστερόλες, με αποτέλεσμα μια ενυδατική, μαλακτική κι επουλωτική δράση.
  Ακούγεται πολλά υποσχόμενο, αλλά ας δούμε και την προσωπική μου γνώμη!
Το συγκεκριμένο κραγιόν κάνει ακριβώς ότι υπόσχεται. Η απόδοση του χρώματος είναι εξαιρετική, αυτήν ακριβώς την απόχρωση που βλέπεις στην συσκευασία, αυτήν ακριβώς θα έχεις με ένα μόνο πέρασμα.

   Στην αρχή είναι υγρή η μορφή του, αλλά μέσα σε ελάχιστα λεπτά έχει γίνει απολύτως ματ!Αυτό το πλεονέκτημα του, σε συνδυασμό με το λεπτό βουρτσάκι του, σου δίνουν τη δυνατότητα να σχηματίσεις  με ακρίβεια τα χείλη σου, χωρίς να χρειάζεται να χρησιμοποιήσεις κάποιο μολύβι για το περίγραμμα.

  Είναι ενυδατικό, αλλά όχι τόσο όσο χρειάζεσαι, αν περνάς το μαρτύριο των ξηρών, αφυδατωμένων και ξεφλουδισμένων χειλιών. Τότε δεν είμαι σίγουρη πως αυτό κραγιόν φτιάχτηκε για εσένα, καθώς το ματ αποτέλεσμα του ίσως τονίσει τα ανεπίδεκτα μαθήσεως χείλια σου!
  Η διάρκεια χρώματος είναι εξαιρετική, δεν χρειάζεται να αφήνεις το ραντεβού σου μόνο του κάθε μισή ώρα, για να τρέχεις στην τουαλέτα και να ανανεώνεις το μακιγιάζ σου!
  Επιπλέον, να τονίσω κάπου εδώ πως η γκάμα χρωμάτων είναι αρκετά μεγάλη, και σου δίνεται η ευκαιρία να επιλέξεις όποιο χρειάζεσαι και σου αρέσει!(Δες τις αποχρώσεις εδώ) Η τιμή του αγγίζει 13,50Ε.
  Εγώ, προσωπικά, έχω 3 διαφορετικές αποχρώσεις, εκ των οποίων, την μία την έχω αγοράσει από 2 φορές -μιας και την χρησιμοποιώ καθημερινά- κι έχω σκοπό να την αγοράσω μία ακόμα.
  Τα συμπεράσματα.. δικά σου!

Share:

6 σχόλια

  1. Υπέροχο review, πανέμορφα χρώματα!
    Πολύ όμορφο post!

    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ότι πρέπει..Συγχαρητήρια, όσα πρέπει να ξέρω καθώς έχω μία ιδιαίτερη αδυναμία στη Radiant!! περιμένω το επόμενο post. <3
    (από το προφίλ του αδερφού μου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα είχα δει τα συγκεκριμένα, αλλά μου φαινόντουσαν λίγο τσιμπημένα σε σχέση με των sephora (που μπορείς να τα πάρεις & 1+1), αλλά εφόσον είναι τόσο καλά, σίγουρα θα τους ρίξω & μια δεύτερη ματιά! :)

    Καλό βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατά την γνώμη μου, αξίζει να τα διαθέσεις! Αν σου δοθεί η ευκαιρία δοκίμασε τα! Φιλια!

      Διαγραφή